سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاویانی در جشن ملی شمیم کوثر:

۵۰ درصد جامعه ایثارگران را بانوان تشکیل می‌دهند

معاون بنیاد شهید گفت: ۵۰ درصد جامعه ایثارگران را بانوان تشکیل می‌دهند و امیدواریم بتوانیم خدمات به این افراد را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جشن ملی شمیم کوثر امروز (دوشنبه ۶ اسفند) با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام والمسلمین کاویانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در تالار تماشاخانه مهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کاویانی در این مراسم اظهار کرد: بیش از ۵٠٠ هزار جانباز ۵ تا ٧٠ درصد در کشور داریم که حدود ۸ هزار نفر آنان را زنان تشکیل می‌دهند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در گذشته همایش تکریم و تجلیل از بانوان شهید را برگزار کردیم، اما برای جانبازان زن برنامه خاصی نداشتیم و قرار شد این برنامه به عنوان اولین همایش برای تجلیل از بانوان جانباز به مناسبت روز زن برگزار شود.

وی با بیان اینکه باورمان بر این است که عوارض جانبازی بسیار زیاد است و تاثیر و پیامدهای آن در زنان و مردان متفاوت می‌باشد، تصریح کرد: باید برای ارائه خدمات همسان سازی و تطبیق در این دو جنس صورت گیرد.

کاویانی ادامه داد: تمام تلاش بنیاد شهید این است که بتواند خدمات مطلوبی را به تمام جامعه هدف به ویژه بانوان جانباز ارائه دهد؛ زیرا معتقدیم باید به این افراد بیشتر توجه شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید افزود: ۵۰ درصد جامعه ایثارگران را بانوان تشکیل می دهند و امیدواریم بتوانیم خدمات به این افراد را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

۸ هزار جانباز زن در کشور داریم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.