سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاع رسانی از نحوه توزیع کالا‌های دولتی در گناوه ضروری است

فرماندار شهرستان گناوه گفت:اطلاع رسانی از نحوه توزیع اقلام و کالا‌های دولتی در گناوه ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدعلی پاک نژاد در جلسه کمیسیون تنظیم بازار این شهرستان افزود: هرگونه تصمیم درباره توزیع اقلام مورد نیاز باید از طریق خبرگزاری‌ها و فضای مجازی به موقع به اطلاع مردم رسانده شود.

وی تصریح کرد: عاملان توزیع اقلام موردنیاز مردم باید مشخص و بر تعداد آنان افزوده شود تا صف‌های طولانی ایجاد نشود.

فرماندار گناوه: اشباع و تامین شدن بازار از اقلام مورد نیاز مردم در شب عید باهدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها مدنظر قرار گیرد. در این ارتباط نظارت مستمر بر قیمت‌ها و برپایی نمایشگاه‌های بهاره نقشی مهم ایفا می‌کند.

پاکنژاد بیان کرد: اداره صنعت و معدن و تجارت و کارگروه تنظیم بازار در برپایی هر چه بیشتر نمایشگاه‌های بهاره با نظارت بر نحوه توزیع اقلام وقیمت فروش آن‌ها اقدام و کیفیت اجناس نیز مد نظر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: مردم همکاری لازم با ناظران و کارگروه تنظیم بازار برای نظارت کامل‌تر و جامع‌تر داشته باشند.

فرماندار شهرستان گناوه افزود: نظارت بر مرغداری‌هایی که با ارز دولتی کار می‌کنند بجد پیگیری و بازدید از انبار‌ها صورت گیرد و به مردم اطلاع رسانی شود.

پاکنژاد ادامه داد: بهره مندی مستمندان و نیازمندان از توزیع اقلام و کالا‌های دولتی در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه بهزیستی و کمیته امداد همکاری و برنامه ریزی کنند.

وی گفت: افرادی که خودسرانه و بدون مجوز تنظیم بازار، کالا‌ها را به عنوان تعاونی توزیع می‌کنند لازم است نظارت و بازدید کاملی بر کار آن‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/م

لزوم گسترش نمایشگاه‌های بهاره

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.