سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستر سازی‌های لازم جهت توسعه کارآفرینی در اردبیل فراهم شده است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: بستر سازی‌های لازم جهت توسعه کارآفرینی در استان اردبیل فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل همایش بزرگ فناوری اطلاعات و اقتصاد اشتراکی در اردبیل افزود: بستر سازی‌های لازم جهت توسعه کارآفرینی، شکوفایی و خلق ثروت برای فعالین حوزه ICT بویژه استارتاپ‌ها در استان فراهم شده است و این استارتاپ‌ها می‌توانند بخوبی فضای کسب و کار خود را توسعه دهند.

وی ضمن اشاره بر اینکه کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات به آسانی و با هزینه‌های اندک ایجاد می‌شود و دامنه وسیعی را به خود اختصاص می‌دهد گفت: استفاده از توان استارتاپ‌ها در جهت بهبود فضای کسب وکار، تعیین کننده وضعیت اقتصادی هر کشوری به شمار می‌رود که هر چه این فضا شفاف‌تر و رقابتی‌تری باشد، سریع‌تر به طرف رونق اقتصادی پیش خواهیم رفت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل ادامه داد: ایجاد زمینه برای ایجاد و رشد شتاب دهنده‌ها و استارتاپ‌ها، کاهش زمان و هزینه‌های مرتبط با راه اندازی و فعالیت استارتاپ ها، تدوین نقشه راه جامع و مناسب، راه اندازی سازوکار بهره برداری از ایده‌های جوانان خلاق، از جمله اقدام‌های ضروری برای بهبود اکوسیستم استارتاپی به شمار می‌رود که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل بخوبی توانسته است با تسهیلگری در فرایند ایجاد، رشد و توسعه استارتاپ‌های حوزه ICT زمینه رابرای فعالیت این استارتاپ‌ها مهیا نماید.

در ادامه این همایش بزرگ، اهداف و برنامه‌های شتابدهنده استانی جاویدان معرفی و از استارتاپ‌های پلازا، رنت آپ و بیونا رونمایی شد.

انتهای پیام/ح

توسعه فضای کسب و کار در اردبیل

برچسب ها: کارآفرینی ، ارتباطات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.