سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از پایگاه‌های اینترنتی مجاز، خرید کنید

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر گفت: مردم باید در خرید‌های اینترنتی از مجاز بودن پایگاه‌ها و کانال‌ها و کالای ارائه شده اطمینان یابند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گشتاسبی افزود: برخی مواقع، افراد به جای مراجعه مستقیم به مغازه داران، از طریق فضای مجازی که نظارتی بر آن‌ها صورت نمی‌گیرد اجناس را خرید و فروش می‌کنند که بعد مشخص می‌شود اموال خریداری شده سرقتی بوده و یا از آن‌ها کلاهبرداری شده است.

وی ادامه داد: تعداد موارد عرضه کالا‌های دسته دوم در فضای مجازی که بعضی از آن‌ها سرقتی بوده یا از جرم حاصل شده افزایش یافته و رصد و نظارت جدی را می‌طلبد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر گفت: یکی از راه‌های مؤثر در مقابله با سرقت، ایجاد اختلال و یا برهم زدن چرخه خرید و فروش اموال مسروقه است و بر همین اساس، طرح برهم زدن بازار‌های خرید و فروش اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی هدف اصلی طرح را مقابله با خرید و فروش اموال مسروقه، کاهش سرقت و افزایش امنیت و احساس امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته از انجام چنین اقداماتی جلوگیری کنیم و اجازه تخلف در این زمینه را به سودجویان را ندهیم.

انتهای پیام/ک

طرح برهم زدن بازار‌های خرید و فروش اموال مسروقه در بوشهر اجرا می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.