سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه اقدامات مداخله‌جویانه آمریکایی‌ها در امور ونزوئلا

سناتور آمریکایی، «نیکلاس مادورو» را تهدید به قتل کرد!

یک سناتور آمریکایی با انتشار تصویری از «معمر قذافی»، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا را به صورت غیرمستقیم تهدید به قتل کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «مارکو روبیو» سناتور جمهوری‌خواه ایالت فلوریدای آمریکا شب گذشته با انتشار دو عکس از معمر قذافی، دیکتاتور معدوم لیبی در حساب کاربری توئیتر خود، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا را به صورت غیرمستقیم به قتل و دچار شدن به سرنوشت مرگبار قذافی تهدید کرد.

روبیو، در این پیام توئیتری تصویری از قذافی را قبل و بعد از سرنگونی منتشر کرد. یکی از تصاویر قذافی را در اوج قدرت و دیگری او را غرق در خون نشان می‌دهد.

این سناتور آمریکایی در حالی با انتشار عکس قذافی به صورت ضمنی رئیس جمهور ونزوئلا را تهدید کرده است که امروز دوشنبه مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با سران کلمبیا در بوگوتا در اظهاراتی مداخله جویانه از اتخاذ «گام‌های مشخص» و «اقدامات واضح» برای کمک به مخالفان ونزوئلا خبر داد.

دیدار پمپئو پس از ملاقات مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا با سردسته مخالفان ونزوئلا صورت گرفت.

آمریکا طی روز‌های اخیر تبلیغات رسانه‌ای وسیعی درباره ارسال «کمک‌های بشردوستانه» (!) به مردم ونزوئلا از طریق مرز‌های زمینی کشور‌های همسایه ونزوئلا به راه انداخته است، اما نیکلاس مادورو تأکید کرده است که کاراکاس اجازه نخواهد داد چنین محموله‌هایی وارد ونزوئلا شوند.

بیست و سوم فوریه مخالفان ونزوئلایی تلاش کردند کمک‌های بشردوستانه را وارد ونزوئلا کنند. دولت کارکاس تلاش برای تحویل کمک‌های بشردوستانه را اقدامی تحریک‌آمیز می‌داند. از دیدگاه نیکلاس مادورو، کمک‌های بشردوستانه پوششی برای تهاجم علیه کشورش است، به دلیل این بحران، مادورو روابط دیپلماتیک خود را با آمریکا و کلمبیا قطع کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
رحمت
۱۸:۴۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
اشاعه فرهنگ و دمکراسی از نوع آمریکایی ولی آمریکا مرگت نزدیک است .
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
کله پوک قذافی رو مردم انتخاب نکرده بودن