سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش اعضای کانون آذربایجان غربی در نخستین جشنواره " مهرواره ادبی آفرینش"

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برگزیده نخستین جشنواره " مهرواره ادبی آفرینش " شدند.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفت و گو بت خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره " مهرواره ادبی آفرینش " که در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برگزار شد؛ ۲ نفر از اعضای مراکز کانون پرورش فکری استان به عنوان برگزیده معرفی شدند.

زاهدی افزود: در بخش پسران شایان کرم زاده از مرکز شماره ۳ ارومیه و در بخش دختران سانای جعفری از مرکز شهرستان نقده با کسب رتبه برگزیده موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه شدند.
 
وی اضافه کرد: در این مراسم که با حضور ۴۰ شاعر مطرح از کشور‌های ایران، پاکستان و افغانستان برگزار شد، سمیه حاضر وظیفه مربی ادبی مراکز ارومیه و شایان کرم زاده آثار خود را قرائت کردند. همچنین آثار برگزیده این جشنواره در مجموعه آثار نخستین " مهرواره آفرینش " به چاپ خواهد رسید.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری استان در بخش دیگری از سخنان خود از کسب رتبه‌های برتر اعضای کانون در مسابقه بین المللی نقاشی " بنسکا " در کشور بلغارستان خبر داد و افزود: در این مسابقه یک مدال نقره و ۳ دیپلم افتخار به کانون این استان رسید.
 
وی افزود:۳ نفر از اعضای کانون استان آذربایجان غربی با درخشش در مسابقه بین المللی نقاشی "بنسکا" کشور بلغارستان یک مدال نقره و سه دیپلم افتخار کسب کردند.

زاهدی اظهار کرد: با انتشار فراخوان نقاشی " بنسکا"، ۵۸ اثر از مراکز کانون استان به دبیرخانه مسابقه در کشور بلغارستان ارسال شد که پس از ارزیابی کل آثار رسیده، کوثر قهرمانی ۱۳ ساله از مرکز شماره ۲ کانون مهاباد مدال نقره و دیپلم افتخار، مریم مولودی ۸ ساله از مرکز شماره ۳ کانون ارومیه و ثنا سروش ۱۳ ساله از کانون میاندوآب دیپلم افتخار را کسب کردند.
 
انتهای پیام/م
 

 اعضای کانون پرورش فکری  آذربایجان غربی به در نخستین جشنواره " مهرواره ادبی آفرینش" خوش درخشیدند

برچسب ها: جوانان ، اخبار علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.