سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرعت عمل پلیس، سارقان مغازه را ناکام کرد

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری ۲ سارق مغازه هنگام سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن کیخا در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت : مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت هنگام گشت زنی‌های هدفمند در خیابان "ولایت" به یک دستگاه خودروی پراید روشن در کنار خیابان که راننده آن پشت فرمان آماده و یک نفر نیز در نزدیکی اش مشغول بازکردن قفل درب مغازه‌ای بود مشکوک شدند.

وی افزود: پلیس جهت بررسی بیشتر وارد عمل شده که فرد به محض رویت ماموران قصد متواری شدن با خودرو پراید را داشت که با سرعت عمل مأموران بلافاصله هر ۲ نفر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از متهمان تعداد ۶ دسته انواع کلید، یک عدد قیچی آهن بری بزرگ و یک عدد اسلحه کلت پلاستیکی کشف شد.

سرهنگ کیخا با اشاره به اعتراف متهمان به ۴ فقره سرقت تصریح کرد: صاحب مغازه در همان شب سرقت به محل احضار و در خصوص مقاوم سازی، رعایت نکات ایمنی و تهیه قفل مناسب و استاندارد برای مغازه توجیه که این امر رضایت خاطر وی را نیز به همراه داشت.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان تصریح کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

انتهای پیام/گ

سارقان مغازه  در زاهدان ناکام ماندند

 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.