سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش ۵.۴ میلیمتری برف و باران در استان مرکزی

هواشناسی استان مرکزی از بارش ۵.۴ میلیمتری برف و باران خبرداد.

مرادی کارشناس مسئول هواشناسی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: گزارش ایستگاه‌های هواشناسی استان حاکی از رگبار برف و باران از ظهر دیروز تا صبح امروز بوده به طوری بیشترین بارش گزارش شده از ایستگاه‌های خمین به میزان ۵.۴ میلیمتر و تفرش به میزان ۴.۲ میلیمتر بوده است و بارش در ایستگاه اراک ۰.۶ میلیمتر ثبت شده است.

مرادی افزود: بررسی‌ها حاکی از عبور این موج ناپایدار است و بر این اساس امروز شاهد کاهش تدریجی ابر و ناپایداری در استان خواهیم بود و این شرایط تا بعدازظهر فردا تداوم خواهد یافت

وی اضافه کرد: از بعدازظهر فردا بر میزان ناپایداری هوا باز هم افزوده خواهد شد واین ناپایداری‌ها بیشتر در استان مرکزی موجب وزش باد شدید خواهد شد؛ و احتمال افزایش سرعت باد در روز چهارشنبه به بیش از ۸۰ کیلومتر بر ساعت وجود دارد.

کارشناس مسئول هواشناسی استان مرکزی بیان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا روز چهارشنبه هوای استان قسمتی ابری تا ابری احتمال رگبار و وزش باد شدید (عمدتا در روز چهارشنبه) پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: موج اصلی پایان هفته از استان عبور خواهد کرد و در صورت عدم تغییر موجب بارش برف و باران و وزش باد در استان خواهد شد.

انتهای پیام / ج

پیش بینی هواشناسی استان مرکزی برای ششم اسفند ماه ۹۷

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.