سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری سنندج با آمادگی لازم به استقبال سال نو مي رود

شهردار سنندج با تأکید بر آمادگی شهرداری سنندج به منظور استقبال از بهار،گفت:امسال در استقبال از بهار، اقدامات اثربخشی انجام خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت‌اله صیدی  صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی برای استقبال از نوروز که با حضور معاونین، مدیران مناطق و برخی سازمان‌های تابعه شهرداری در سنندج برگزار شد، گفت: با نزدیک شدن به پایان سال فعالیت واحدهای مختلف شهرداری سنندج جهت آماده سازی شهر بیش از پیش شده است.

وی افزود:مجموعه اقداماتی نظیر گل کاری پارک‌ها و میادین، لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های اصلی، رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر، شستشو و تنظیف معابر اصلی و مبادی ورودی، خط‌کشی ترافیکی سطح شهر، نصب المان‌های نوروزی و رفع سیستم روشنایی پارک‌ها از جمله مواردی است که باید در این ماه بطور کامل در سطح شهر انجام پذیرد.

صیدی عنوان کرد: بازدید مستمر از پارک‌های سطح شهر توسط مناطق صورت گرفته و باید مشکلات این پارک‌ها  بویژه سرویس‌های بهداشتی رفع شود.

وی تاکید کرد: چندین چشمه سرویس بهداشتی و نماز خانه در سطح شهر در حال احداث است که باید تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی مناسب  و نصب المان‌های نوروزی و همچنین اجرای برنامه‌های شاد وفرهنگی فضای با نشاطی را در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی مهیا می‌کنیم.

صیدی افزود: هم شهروندان و هم مسافران نوروزی شهرداری را بعنوان مسئول آماده‌سازی سطح شهر می‌شناسند بنابراین باید تمام توان خود را برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی به کار بگیریم.

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: شهرداری ، مناظرطبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.