سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۳ هزار و ۳۸۷ مددجوی کمیته امداد استان زنجان به اردو‌های زیارتی

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار و ۳۸۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب اردو‌های زیارتی به کربلای معلی، مشهدمقدس، قم و جمکران اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری، مدیر کل کمیته امداد استان بابیان اینکه به‌منظور رشد و ارتقاء بعد ایمانی مددجویان تحت حمایت برنامه‌هایی اردویی در کمیته امداد استان اجرا می‌شود، گفت: شناسایی واعزام مددجویانی که تاکنون به اردو‌های زیارتی مشرف نشده انداز برنامه‌های مهم فرهنگی این نهاد است.

وی با تأکید بر اینکه اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی موجب نشاط معنوی جامعه هدف و آشنایی آن‌ها با سیره و روش زندگی ائمه معصومان (ع) می‌شود، افزود: در کنار اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ویژه‌ای با استفاده از روحانیون و کارشناسان علوم دینی ومربیان مجرب برای آن‌ها اجرا می‌شود.

صفری افزود؛ امروز ۱۲۰ نفر از مددجویان سالمند در قالب اردو‌های زیارتی به مشهد مقدس اعزام شدند، که با اعزام این گروه از مددجویان تعداد مددجویان اعزامی به مشهد مقدس از ابتدای امسال تاکنون به دو هزار و ۸۴۲ نفر رسیده است.

مدیر کل کمیته امداد استان از اعزام ۳۴۵ مددجوی کمیته امداد به زیارت عتبات عالیات وکربلای معلی خبر داد وگفت ۲۰۰ مددجوی زن سرپرست خانوار نیز در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به زیارت قم وجمکران مشرف شدند.

وی با دعوت از خیران ونیکوکاران در این بخش گفت؛ خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #۰۲۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه یا تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ دراعزام مددجویانی که در آرزوی زیارت امام هشتم مانده اند مشارکت کنند.

انتهای پیام/ن
 

اعزام مددجویان کمیته امداد استان زنجان به اردو‌های زیارتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.