سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام عجیب متهم در جلسه دادگاه! +فیلم

متهم آمریکایی با اقدام عجیب خود در جلسه دادگاه موجب حیرت قاضی و حاضران شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب یک متهم آمریکایی در پایان جلسه یکی از دادگاه‌های این کشور سوژه رسانه‌ها شد. این مجرم اهل اوهایوی آمریکا پس از صدور رای نهایی دادگاه ناگهان در مقابل چشمان قاضی و حاضران  به وکیل خود حمله ور شد و یک مشت به صورت او کوبید. " دیوید چیسلتون" هنگامی به وکیل خود حمله ور شد که در پایان جلسه دادگاه اعلام شد او باید ۴۷ سال را در زندان بگذراند.

در ویدئویی که منتشر شده است چیسلتون در حالی که در جایگاه متهم ایستاده پس از قرائت حکم توسط قاضی دادگاه ناگهان به وکیل خود که در سمت چپ او قرار گرفته است حمله ور شده و در حالی که دستانش با دستبند بسته شده است یک مشت به صورت او می‌کوبد. این ویدئو که توسط دوربین بدنی یکی از ماموران حاضر در دادگاه تهیه شده است نشان می‌دهد که " آیرون بروکلر" وکیل متهم، پس از اصابت ضربه به صورتش روی زمین پرتاب می‌شود. در ادامه ماموران و حاضران در جلسه دادگاه بلافاصله وارد عمل شده و او را از جلسه دادگاه خارج می‌کنند. این مرد آمریکایی به اتهام خشونت خانگی، ایجاد حریق عمدی و خشونت علیه حیوانات در دادگاه مورد محاکمه قرار گرفته بود.

آقای بروکلر، وکیل متهم در این باره به NBC گفت: " من به سمت چیسلتون برگشتم تا به او بگویم با وجود این حکم من با او خصوصی در زندان ملاقات خواهم داشت و سعی می‌کنم در صورت امکان مدت زمان محکومیت زندان او را کاهش دهم. اما پیش از آنکه حرفم را آغاز کنم او به من ناسزا گفت و به من حمله ور شد. "

گفتنی است؛ پس از این حادثه این وکیل برای مداوا به بیمارستان منتقل شد. این در حالی است که موکل او با اتهامات بیشتری مواجه شده است.

انتهای پیام/

حمله ناگهانی متهم به وکیل خود در دادگاه!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.