سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری انتخابات هیئت رییسه اتاق بازرگانی استان کرمانشاه در اسفند ماه

انتخابات هیئت رییسه اتاق بازرگانی استان کرمانشاه ۱۱ اسفندماه برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه با تاکید بر برگزاری این دوره از انتخابات در روز ۱۱ اسفندماه گفت : انشاالله همه نمایندگان حضور در این پارلمان اقتصادی محلی با معرفی دیدگاه‌ها برنامه و عملکرد خود از تخریب دیگران بپرهیزند.

وی تخریب رقبا را غیر اخلاقی و مذموم دانست و گفت : اتاق برای همه است ملک خصوصی کسی نیست. اتاق محل گفتگو، مشورت و جمع بندی نظرات بخش خصوصی است، رقیب هیچ جا نیست .

رییس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: بدیهی است تمامی نامزد‌های ثبت نام شده در انتخابات اتاق‌های بازرگانی کرمانشاه، افرادی شایسته و دلسوز برای کشور هستند و برای اعتلای بخش خصوصی در راه قدم برداشته اند.

ساسانی ابراز امیدواری کرد : در یک رقابت سالم و بدور از هرگونه تنشی بهترین نتیجه برای آبادانی هرچه بیشتر این استان رقم بخورد و یک تیم قوی و توانمند هیئت رییسه اتاق بارگانی کرمانشاه را تشکیل بدهند.

وی ضمن تاکید بر لزوم تعامل با ادارات در جهت رفع مشکلات تجار وبازرگانان تاکید کرد: کاندیدای‌ها بجای شعار‌های دهن پرکن از مشکلات و موانع فعالیت‌های اقتصادی در کشور بگویند و برنامه هایشان را برای برطرف کردن آن‌ها بیان کنند .

 

 

انتهای پیام/د

همه نمایندگان از تخریب دیگران بپرهیزند

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.