سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع نقاط پرحادثه در خراسان شمالی ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: رفع نقاط پرحادثه در محورهای استان حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با بیان این که رفع نقاط پرحادثه استان حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد،گفت: ۹۶نقطه پرحادثه در استان وجود دارد که این نقاط هم در محور‌های اصلی و هم در محور‌های فرعی وجود دارند.

وی افزود: آشکارسازی این نقاط انجام شده اما رفع آن‌ها نیازمند اختصاص اعتبار است که با اختصاص اعتبار این نقاط حذف خواهند شد.

بدیعی مقدم با اشاره به اینکه این راه‌ها و جاده‌های ساخته شده دچار نقص نیستند و بر طبق آیین نامه راه‌ها احداث شدند، گفت: اما به علت اینکه در این مسیر‌ها عوامل بهره بردار نکات مورد نیاز را رعایت نمی‌کنند  منجر به بروز حادثه می‌شود.

وی اظهار کرد: راه‌های مذکور طبق استاندارد‌ها ساخته شدند، اما عوامل انسانی به مواردی همچون تابلو علائم ، سرعت مجاز توجهی ندارند که سبب بروز حادثه در این نقاط می‌شوند.

وی با بیان این که رفع نقاط پرحادثه فقط خرج کرد هزینه است ، گفت: به عنوان مثال سرعت مجاز در راه‌های روستایی تا ۶۰ کیلومتر است این درحالیست که عامل انسانی بیش از این سرعت و حتی تا ۱۰۰ کیلومتر نیز رانندگی می‌کند.

انتهای پیام / ب 

وجود ۹۶ نقطه پرحادثه درمحور‌های خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.