سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با پنجشنبه آخر سال انجام می شود؛

خدمات رسانی ۶۰ دستگاه اتوبوس در همدان

مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان گفت: ۶۰ دستگاه اتوبوس پنجشنبه آخر سال در استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بابک اسدی، مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان اظهار داشت: اسفند ماه هر سال تردد شهروندان برای خرید‌های عید نوروز افزایش می‌یابد که به همین منظور روان سازی عبور و مرور در برنامه قرار دارد.

وی گفت: پنجشنبه آخر سال مانند سال‌های گذشته سازمان اتوبوسرانی با بیش از ۵۰ دستگاه در مسیر اصلی و ۱۰ دستگاه در مسیر‌های فرعی به ارائه خدمات می‌پردازد.

مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان ادامه داد: ۶۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۱۲ پنج شنبه آخر سال تا عصر آن روز برای انتقال شهروندان به باغ بهشت و برگشت آن‌ها فعال خواهد بود.

اسدی افزود: جمعه آخر سال نیز از ساعت ۸ صبح تا اذان ظهر تعدادی از اتوبوس‌ها از خیابان شهدا به سمت باغ بهشت تردد خواهند کرد.

وی  بیان کرد: در ایام نوروز با نصب بنر به روی برخی از اتوبوس‌ها، مسیر‌های گردشگری برای انتقال مسافران در سطح شهر مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ب

فعالیت ۶۰ دستگاه اتوبوس در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
م ح
۱۱:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
خط ویژه براشون درنظرگرفته شده که توترافیک نمونن یانه؟
م ح
۱۱:۰۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
تبلیغ درنزدیکای عیدهرساله یا نه درطول سال مشغول به خدمت رسانی اندبا این حجم ترافیک؟