سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین کالا‌های اساسی و میوه شب عید و ایام نوروزساوه

فرماندارساوه از تامین کالا‌های اساسی و میوه شب عید و ایام نوروز خبرداد.

میرزایی فرماندار ساوه در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: مشکلی در توزیع کالا‌های اساسی در ایام نوروز و عرضه میوه شب عید در این شهرستان وجود ندارد.

میرزایی با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در آستانه سال جدید افزود: حدود ۱۰۰ غرفه در اختیار صنوف مختلف قرار گرفته است و مقرر شده تا نظارت‌های لازم بر کیفیت و قیمت کالا‌ها صورت گیرد.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های مربوطه از جمله سازمان جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و تعزیرات حکومتی برنامه‌های خود را اعلام کردند و تدابیر لازم برای ارائه مناسب خدمات به شهروندان ساوجی اندیشیده شد.

تلاش برای ایجاد غرفه‌های عرضه کالا در بخش‌های مرکزی و نوبران

فرماندار ساوه با بیان اینکه شهرستان ساوه دارای بافت‌های حاشیه‌ای زیادی است، تصریح کرد: تلاش بر این است تا ضمن تامین کالا‌های اساسی، غرفه‌های عرضه کالا در بخش‌های مرکزی و نوبران به شکل مناسب و متوازن ایجاد شوند.

وی بیان کرد: ساوه از دیرباز به عنوان شاهراه شرق به غرب و شمال به جنوب کشور محسوب می‌شود و بسیاری از مسافران نوروزی از این شهرستان تردد می‌کنند.

میر زایی اظهار کرد: استراحتگاه‌ها و مراکز اقامتی و بین راهی برای حضور و استراحت گردشگران و مسافران در ساوه تدارک دیده شده است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.