سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله توپخانه‌ای یمن به استان عسیر عربستان

توپخانه‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محل تجمع مزدوران ارتش سعودی در الربوعه، گذرگاه علب و غرب منطقه مجازه در استان عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، توپخانه‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محل تجمع مزدوران ارتش سعودی در الربوعه، گذرگاه علب و غرب منطقه مجازه در استان عسیر واقع در جنوب عربستان سعودی را هدف قرار دادند.

المسیره در خبری دیگر از شلیک بیش از ۲۵ گلوله توپ توسط نیرو‌های متجاوز سعودی به اماکن مختلفی در منطقه التحیا در غرب یمن خبر داد.

این شبکه در خبری دیگر از ۱۲ مرتبه حمله هوایی جنگنده‌های متجاوزان سعودی به وادی ابوجاره و منطقه البقع در شهر کتاف واقع در استان صعده خبر داد.

مزدوران متجاوز سعودی همچنین دو روستای الزعفران و محل الشیخ در منطقه کیلومتر ۱۶ استان حدیده یمن را مورد حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یک فروند موشک زلزال ۱ را به سوی تجمع مزدوران ارتش سعودی در گذرگاه علب در شهر عسیر واقع در جنوب عربستان پرتاب کردند.

بر اثر شلیک یک موشک زلزال ۱ به تجمع مزدوران متجاوز سعودی در غرب منطقه "مثلث عاهم" چند تن از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

مزدوران متجاوز سعودی به منازل و املاک مردم در منطقه الدریهمی در استان الحدیده در غرب یمن، بیش از ۴۰ گلوله توپخانه‌ای شلیک کردند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تجمع سربازان و مزدوران سعودی در منطقه "الحسکول" و "جبل قیس" در جیزان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.