سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دایی: مشکلات ما فراتر از داوری است

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: مشکلات ما فراتر از داوری است و بزرگترین مشکل ما در جام حذفی بود که فدراسیون فوتبال سیاست کافی را نداشت.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دایی مربی تیم فوتبال سایپا درباره داوری بازی این تیم برابر تیم تراکتورسازی اظهار کرد: من اعتراض خاصی به داوری نداشتم و  فقط با داور صحبت کردم. متاسفانه در پایان بازی نیم فصل اول ما برابر  صنعت نفت آبادان داور یک پنالتی به نفع ما نگرفت و اینجا هم این اتفاق رخ داد. به هر حال اتفاق خاصی نیست و  داور اعتقاد داشت که پنالتی نبود اما ما معتقدیم که باید یک پنالتی به نفع ما می گرفت. مشکلات ما فراتر از داوری است و اگر به داوری باشد بزرگترین مشکل ما در جام حذفی بود آن هم نه به خاطر داوری بلکه به خاطر اینکه فدراسیون فوتبال سیاست کافی نداشت و یک داوری را برای آن بازی گذاشت که جنم لازم را برای آن بازی نداشت.

فینال جام حذفی بین کمیته داوران و یک تیم دیگر برگزار می شود 

او ادامه داد: متاسفانه با ۲ فحش و حرفی که به داوری زدند به طور کلی جو بازی برای داور برگشت. در بازی که ما می‌توانستیم فینالیست شویم و اگر تیم سایپا به فینال می‌رفت قهرمان جام حذفی می‌شد، اما متاسفانه داور بازی یک گل صددرصد ما را نگرفت. فوتبال می‌خواهد به چه صورت باشد زمانی که در خانه حریف باشیم و پنالتی نگیرند و گل زدیم و قبول نکنند یک دفعه به ما می‌گفتند به این مسابقه نیایید. به آن بازی نمی‌رفتیم بهتر بود. البته به داوری کار‌ی ندارم و به طور حتم داور اشتباه می‌کند، اما فدراسیون فوتبال یک داوری که به تازگی قضاوت را شروع کرده است و شهامت لازم را هنوز ندارد آن داور را برای بازی جام حذفی انتخاب کرد و او هم با فحش و حیا کن و بد و بیراه ترسیده بود. به هر حال فینال جام حذفی بین کمیته داوران و یک تیم دیگر برگزار می‌شود.

سایپا همانند طبل تو خالی می ماند 

او درباره مشکلات تیم سایپا گفت: وضعیت سایپا خوب نیست، متاسفانه سایپا اسمش بزرگ است و مثل طبل توش خالی است. ما خیلی زجر کشیدیم و بازیکنان ما ۳، ۴ روز است که مشکلات خود را بیان می‌کنند، اما ما از اول فصل که می‌خواستیم یارگیری کنیم و با وجود اینکه می‌دانستیم نقاط ضعفمان کجاست به باشگاه اعلام کردیم، اما آن‌ها امکانات لازم را نداشتند و در نهایت نتوانستند بازیکنان مدنظرمان را جذب کنند. یکسری از بازیکنان ما رفتند و مشکلات ما ماند با یکسری از بازیکنانی که از لحاظ امکانات و پول در مقضیه بودند و آن‌ها هم روحیه شان را از دست دادند.

برخی از تیم ها آقازاده هستند 

دایی تصریح کرد: ما اولین امکانات لازم برای یک تیم آسیایی از جمله زمین نداشتیم و امسال اگر می‌رفتیم در تپه‌های داوودیه تمرین می‌کردیم وضعیت ما بهتر بود. ما با یک تعداد جوان بی نام و نشان کار می‌کنیم و آن‌ها زحمت می‌کشند و شایستگی شان بالاتر از اینهاست، اما متاسفانه حامی ندارند و تنها هستند. ما همانند بچه یتیم هستیم و به مسابقات آسیایی رفتیم و ۵، ۶ تیم نورچشمی هستند و یکسری از تیم‌ها مثل ما بچه یتیم هستیم. هیچ کس به هیچ عنوان به تیم ما کمک نمی‌کند و برای سفر به قطر هم تا آخر ین دقیقه هم امکان کنسل شدن بلیت‌های ما بود و باشگاه ما پول لازم برای تهیه بلیت نداشت و حتی تا لحظه آخر خروجی بازیکنان را نداشت تا پرداخت کند.

بین تیم های صنعتی تبعیض وجود دارد 

مربی سایپا تصریح کرد:  من درباره پرسپولیس صحبت نکردم و راجع به هیچ تیمی حرفی نزدم و اگر سخنی گفتم حق هم به آن تیم می دهم که آن طور باشد. ذوب آهن با امکانات خوب آماده مسابقات آسیایی شد. راه درست و اصولی را آنها رفتند اما متاسفانه چرا این این قدر تبعیض وجود دارد. مگر ما هم همانند ذوب آهن صنعتی نیستیم و مگر می شود که  با یک تیم آن طور برخورد شود و با تیم ما به این صورت  برخورد شود. به هر حال بگویند  این تیم را نمی خواهند اما امیدوار هستیم که روزهای خوب برسد چرا که جوانان ما شایستگی دارند و عالی کار کردند و اگر داور انعطاف بیشتری داشت  و یک پنالتی می گرفت اکنون نتیجه ای  دیگر رقم می خورد. ما همیشه مظلوم هستیم.

اعتصابی در تمرینات در کار نیست 

او درباره اینکه تیم سایپا فردا تمرین می کند، گفت: ما فردا سر تمرین می رویم و اعتصابی هم در کار نیست و در تمرین حاضر می شویم و این موضوع به باشگاه و بازیکنان برمی گردد.  باشگاه باید از بازیکنان در شب عید حمایت کند و بازیکنان ما زن و بچه دارند و باید از آنها حمایت شود. بازیکنان ما زمانی که از قطر آمدند و وضعیت سایر باشگاه ها را دیدند بیشتر شاکی شدند. 

دایی درباره اظهارات مسئولان تراکتورسازی مبنی بر اینکه سایپایی ها اعتصاب نکردند، بیان کرد: من هم شنیدم و همشهری ما این موضوع را بیان کرد. ما مسئله پنهانی نداریم و اگر تمرین داشتیم خیلی شفاف اعلام می کردیم. ما گفتیم که تمرین نکردیم اما تراکتورسازی را شکست می دهیم چرا که جوانانی داریم که به طور حتم در سال های آینده به عنوان بزرگترهای فوتبال از آنها یاد می کنند. 

او در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم فردی که این بازی را گزارشگری می کرد از این به بعد که می خواهد گزارش تهیه کند به طور حتم پرچم حریف را با خود به ورزشگاه بیاورد امروز هم لازم بود با پیراهن و پرچم تراکتورسازی بیاید. به هر حال بروید گزارش بازی اش را ببیند تا متوجه شوید چه گزارشی تهیه کرد. 


بیشتر بخوانید: 

دایی روی گسل ناکامی/ سایپا در مسیر سقوط ترمز برید

برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.