سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری واحد تک نفره زایمان طبیعی مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)

در آستانه روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زنان واحد تک نفره زایمان طبیعی مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) افتتاح شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ، بخش LDR مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در مساحت ۶۰۰ مترمربع و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال آماده سازی و‌تجهیز شده   ودارای ۶ اتاق زایمان اختصاصی و یک اتاق ایزوله است.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ره) کرمانشاه در حاشیه افتتاح این بخش گفت: برای راه اندازی این بخش هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است با توجه به سیاست‌های طرح تحول نظام سلامت در راستای ارتقای سلامت مادران، افزایش جمعیت و افزایش زایمان طبیعی طرح احداث بخش‌های LDR در بیمارستان‌های دولتی اجرایی شد.

سروش در تعریف بخش LDR گفت: این بخش به مکان‌هایی در زایشگاه‌ها گفته می‌شود که هر مادر در فضایی با امکانات رفاهی و بهداشتی جداگانه از تخت‌های بستری با حفظ حریم خصوصی هنگام زایمان طبیعی استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: در این بخش‌ها شرایط زایمان فیزیولوژیک و زایمان بدون درد برای مادر فراهم می‌شود و به زایمان طبیعی مادران کمک می‌کندزایمان بی درد با استفاده از روش‌هایی برای کاهش درد زایمان شامل ماساژ درمانی، رایحه درمانی، استفاده از روش‌های دارویی و غیردارویی در بخش LDR انجام می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

اجرای سیاست‌های طرح تحول نظام سلامت در راستای ارتقای سلامت مادران

برچسب ها: اخبار سلامت ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
نرگس
۰۱:۲۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
ایا بیمارستان امام رضا زایمان اپیدورال انجام میدن؟