سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوستر اولین جشنواره منطقه‌ای خوشنویسی سیاه مشق سقز رونمایی شد

پوستر اولین جشنواره منطقه‌ای خوشنویسی سیاه مشق عصر یکشنبه با حضور فرماندار سقز و جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ این شهرستان رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز از ارسال بالغ بر ١٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای خوشنویسی سیاه مشق یادواره امیر الکتاب خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور ٧٠ هنرمند از ٦ استان کشور در سقز برگزار می‌شود.

هیوا حاجی محمدی افزود: پشتوانه غنی هنر خوشنویسی در استان کردستان و جایگاه هنرمند فقید امیر الکتاب زمینه برگزاری جشنواره‌ای با حضور هنرمندان ٦ استان را در سقز فراهم کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز با بیان اینکه این جشنواره با حضور هنرمندان خوشنویس از استان‌های کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی وشرقی، همدان و ایلام برگزار می‌شود، اضافه کرد: ترویج هنر والای خوشنویسی، پاسداشت میراث فرهنگی و معرفی و تیین شخصیت و جایگاه هنری امیر الکتاب، ارج نهادن و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، هنری، و توجه به خلاقیت در هنر خوشنویسی، تقویت و ترویج روحیه مشارکت و هم‌اندیشی هنرمندان غرب کشور از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

کامیل کریمیان فرماندار ویژه شهرستان سقز هم با اشاره به وجهه تاریخی و فرهنگی سقز، برگزاری جشنواره‌ها را در شکوفایی استعداد‌ها و ارتباطات فرهنگی موثر دانست و گفت: ایجاد عدالت فرهنگی با برگزاری جشنواره‌های متنوع و متکثر فرهنگی و هنری در سقز محقق می‌شود.

در ادامه این مراسم از پوستر اولین جشنواره منطقه‌ای خوشنویسی سیاه مشق عصر یکشنبه با حضور فرماندار سقز و جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ این شهرستان رونمایی شد.

انتهای پیام/ع

پوستر اولین جشنواره منطقه‌ای خوشنویسی سیاه مشق سقز رونمایی شد

برچسب ها: خوشنویسی ، هنر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.