سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهور استان قم عنوان کرد؛

شهرک ترافیک در قم راه اندازی می شود

سرهنگ قیصری از احداث شهرک ترافیک با مساحت ۶ هزار متر مربع در این استان خبر داد و گفت: دو شهرک دیگر نیز در آینده احداث خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ علی حسن قیصری رئیس پلیس راهور استان قم ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد،گفت: آموزش به کودکان و نوجوانان در مدارس به صورت چهره به چهره با تابلو‌ها و علائم رانندگی انجام می‌شود، همچنین فیلم‌هایی در خصوص تصادفات در سطح شهر پخش شد تا جوانان در بحث رانندگی احساس خطر داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان قم بیان کرد: در خصوص تصادفاتی که در ناوگان حمل و نقل عمومی داریم با توجه به تردد زیاد آن‌ها ما آموزش‌های لازم را داشتیم و در این رابطه طرحی به شهرداری ارائه شده که در این راستا در نظر داریم اتوبوس سیار ایجاد شود و مانیتور نصب کنیم و به صورت سیار در نقاط مختلف شهر استفاده شود.

وی  ادامه داد: در سال آینده، با معاون پیشگیری صحبت‌های لازم انجام گرفته تا افرادی که گواهینامه ندارند و وسائل نقلیه آن‌ها توقیف می‌شود را آموزش دهیم.

وی با بیان اینکه در حال راه‌اندازی شهرک ترافیک در مساحت ۶ هزار متر در قم هستیم، اضافه کرد: ۲ شهرک ترافیکی دیگر نیز برای سال بعد در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قم نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری جشنواره پلیس و امنیت به صورت سالیانه افزود: امسال نیز این جشنواره در دو بخش خبر و عکس برگزار می‌شود.

سرهنگ مهرداد حاجی‌زاده مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا ۱۵ اسفندماه عنوان کرد و افزود: آثار ارسالی باید مرتبط با موضوعات پلیس، امنیت و آسیب‌های اجتماعی باشد.

انتهای پیام/ح

شهرک ترافیک در قم احداث می‌شود

برچسب ها: ترافیک ، حمل ونقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.