سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

روند هوشمندسازی مدارس در اردبیل کند است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:روند هوشمندسازی مدارس در سطح استان اردبیل کند است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه مدیران شهرستان نمین تامین نیرو را از اولویت‌های آموزش و پرورش دانست، و روند هوشمندسازی مدارس را کند بیان کرده و خواستار اختصاص ردیف بودجه ویژه برای سرعت بخشیدن به این امر به منظور گسترش فناوری‌های نوین در مدارس شد.

وی افزود: در صورت جذب از مسیر دانشگاه فرهنگیان می‌توان، اهداف اصلی آموزش و پرورش که همان تحقق سند تحول بنیادین و ترسیم افق روشن ۱۴۰۴ است، رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: تعامل و هم افزایی بسیار خوب مسئولین استانی خصوصاً نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار تلاشگر باعث شده است که تحول مطلوبی در تمامی ابعاد آموزش و پرورش استان اتفاق بیفتد.

ناصری با اعلام این خبر که آموزش و پرورش استان در شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی استان موفق به کسب رتبه اول شده است این نتیجه را در سایه کار تیمی توام با اخلاص و تلاش دانست.

وی، با تمجید از اقدامات و عملکرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و همدلی موجود در این منطقه، زیرساخت‌های در حال انجام در شهرستان را کار بسیار بزرگ و ارزشمندی توصیف نمود که با تکمیل و بهره برداری از آنان قطعاً در ارتقاء منزلت و شان معلمان و کسب رضایت آنان موثر خواهد بود.

انوش جعفری خانقاه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز با ارائه گزارش جامع از عملکرد دوساله منطقه گفت:: اقدامات عمرانی و درآمدزایی، اخذ تجهیزات و شروع پروژه‌های عمرانی نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان در کمتر از ۲ سال یک کار بی نظیر می‌باشد که با حمایت مسئولین استانی و شهرستانی و همکاری خوب مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اتفاق افتاده و توانسته است در با نشاط سازی مدارس، رشد و پیشرفت و ایجاد تحول واقعی نقش ایفا نماید.

انتهای پیام/ح

بهترین راه تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.