سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جریان بررسی بودجه ۹۸؛

مجلس با افزایش قیمت سیگار در سال آینده مخالفت کرد

نمایندگان در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۸ کل کشور با افزایش قیمت سیگار در سال آینده مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  نمایندگان در صحن علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه ۵ اسفند ماه) و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، با الحاق بند الحاقی ۳ به تبصره ۶  مخالفت کردند.

این بند قبلا به کمیسیون تلفیق جهت بررسی بیشتر ارجاع شده بود که امروز این بند مجدداً مورد بررسی قرار گرفت. پیشنهادی مطرح شد که در آن ۵۰ ریال به ۱۰ ریال کاهش پیدا کند که این پیشنهاد با مخالفت نمایندگان روبرو شد.

لاریجانی رئیس مجلس بعد از حذف این بند خطاب به نمایندگان گفت: با حذف بند الحاقی ۳ به تبصره ۶ عملاً فقط احکام برنامه در موضوع سیگار در سال آینده اجرا می‌شود. مجلس می‌خواست با این بند دولت را مکلف کند که علاوه بر احکام برنامه به ازای هر نخ سیگار مبلغ ۵۰ ریال اضافه دریافت شود و منابع آن به درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
شما خدا رو شکر سیگاری نیستی .ولی از محنت دیگرا ن بی غمی...مگر هر چه امثال تو فقط نیاز داشتند نباید گران شود؟ بقیه مردم انسان نیستند؟ متاسفم که امثال تو را باید هموطن خودم بدونم.تو نگران بیماری دیگران نباش. فقط به فکر سلامتی خودت باش. البته سلامتی جسم در کنار سلامتی .... .
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
برای گرانی اقلام و مایحتاج ضروری ملت هیچ کاری نمی کنند ولی برای به آتش کشیدن خانمان ملت و سلامتی آنها چرا باید نمایندگان از وجود خودشان هم شرمسار باشند که نیستند سیگار هم برایشان مهم است و لی خالی بودن سفره مردم نه
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
آقايان محترم مخالف گراني اقلام ضروري ازجمله گوشت، برنج،حبوبات و... بشوند نه سيگار ، سيگار هرچه گران بشود باعث سلامت افراد جامعه مي شود
آقايان محترم سيگار باعث تهديد سلامت و بهداشت جامعه مي گردد.
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
در اوج تحریمهای امریکا واردات توتون از امربکا به ایران مثل اب خوردن انجام میشوو
جمال
۲۱:۱۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
چرا از این مخالفتها برای گرونیهای اقلام دیگه نمیکنید
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مریم
۲۰:۴۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
واقعا باعث خجالته.مایحتاج ضروری مردم گران بشه اشکال نداره،اما سیگار که باعث بیماری مردم میشه نباید گرون بشه.نمیدونم این مجلسیهای ما چه فکری میکنن؟
حق گو
۱۵:۵۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
چرا مخالفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟