سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه‌های بهاره مازندران از ۱۵ اسفند

نمایشگاه‌های فروش بهاره محصولات از ۱۵ الی ۲۵ اسفند در مازندران برگزار می‌شود.

یعقوبی معاون بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، زمان آغاز این نمایشگاه‌ها را ۱۵ اسفند ماه جاری اعلام کرد و گفت: هر شهرستان متناسب با نیاز بازار و درخواست خود می‌تواند نمایشگاه عرضه بهاره را تا ۲۵ اسفند برگزار کند.

وی سهولت دسترسی مردم به ارقام پرمصرف و حمایت از اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه‌های بهاره انواع کالا‌های اساسی مردم شامل پوشاک، اقلام خوراکی نظیر گوشت قرمز، گوشت سفید و کالا‌های پرمصرف در نوروز مانند آجیل با نرخ متعارف و با نظارت دستگاه‌های ذیربط به شهروندان عرضه خواهد شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران بدون اشاره به تعداد نمایشگاه‌هایی که دائر خواهند شد، گفت: تعداد، زمان و حجم کالا‌های ارائه شده نمایشگاه‌ها به کشش بازار، استقبال شهروندان و روند عرضه و تقاضا در بازار بستگی دارد.

یعقوبی با بیان اینکه کالا‌های عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف مناسب نسبت به قیمت بازار به خریداران عرضه می‌شود، افزود: غرفه‌داران مورد تأیید اتحادیه مربوطه باید باشند.

انتهای پیام/ک

ده روز تا آغاز نمایشگاه های بهاره مازندران

برچسب ها: قیمت گوشت ، بازرگانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.