سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۰ واحد خودروسازی دارای مجوز در سطح آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی از فعالیت ۱۰ واحد خودروسازی دارای مجوز در سطح آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنایع خودروسازی استان با اشاره به فعالیت ۱۰ واحد خودروسازی دارای مجوز در سطح استان، گفت: خودروسازی به عنوان یک پروژه پیشران در سطح استان می‌تواند باعث رونق صنایع مرتبط در این بخش باشد؛ چرا که دارای پیوند‌های پسین و پیشین بسیاری است و ارزش افزوده قابل توجهی را می‌تواند ایجاد کند.

وی اظهار کرد: اگر به دنبال ایجاد قطب سوم خودروسازی هستیم باید ضمن حفظ فضای رقابت نسبت به همکاری‌های مشترک بین خودروسازان برنامه‌ای منظم داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت حرکت منسجم خودروسازان استان گفت: امروز برای حل مشکلات باید به جای تمرکز بر کلیات به صورت جزئی‌تر مسائل را مورد بررسی و کنکاش قرار دهیم و در این بین اگر نیاز به نگاه مجدد به ساختار‌ها داریم باید دست به دست هم دهیم تا با تفکیک جز به جز مسئولیت‌ها مشکلات را با همکاری همدیگر حل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: با هماهنگی انجام گرفته و تعامل خوب با فعالان صنعت خودرو سازی تلاش می‌کنیم تا خودروسازان استان به صورت منسجم و هماهنگ نسبت به توسعه این صنعت گام بردارند.

 

انتهای پیام/ش

۱۰ واحد خودروسازی دارای مجوز در سطح آذربایجان شرقی فعالیت می کنند

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.