سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاج: اسمی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی نمی‌آوریم/ در سرزمین‌های اشغالی بازی نمی‌کنیم و امیدواریم میزبان تغییر کند


رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: در تلاش هستیم سرمربی توانمندی را برای تیم ملی فوتبال انتخاب کنیم اما تا زمان نهایی شدن گزینه مورد نظر نام او را اعلام نخواهیم کرد.


به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد انتخاب سرمربی آینده تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون فوتبال باید برای به خدمت گرفت یک سرمربی بسیار قابل و توانمند تمام تلاش خود را انجام دهد و این کار انجام شده است. اما اینکه اسم گزینه‌ای مطرح شود و من الان بگویم چه کسی چنین اتفاقی نمی‌افتد. بعد از انتخاب سرمربی همه را در این مورد مطلع می‌کنیم. فدراسیون فوتبال تا الان از یک نفر هم اسمی نبرده است و نخواهد برد تا زمانی که گزینه نهایی انتخاب شود.

او در مورد اینکه آیا برانکو یکی از گزینه‌ای احتمالی است یا خیر گفت: برانکو زحمات بسیار زیادی برای فوتبال ما کشیده است و واقعیت این است که او الان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس است و این تیم به همراه تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران یکی از نماینده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است. از مسئولان این ۳ باشگاه که با تلاش خودشان به چنین مرحله‌ای رسیده اند. تشکر می‌کنم و کار سختی در پیش خواهند داشت. تیم‌های حریف بسیار قدرتمند هستند و هزینه‌های زیادی برای شرکت در این مسابقات انجام داده اند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مورد همگروهی در المپیک ۲۰۲۰ با فلسطین و سفر به سرزمین اشغالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان: بعد از اینکه از همگروهی مطلع شدیم به سرعت نامه زدیم و در خواست تغییر میزبانی را دادیم و پیش از این هم در سال ۲۰۱۶ یکبار این اتفاق افتاد و با نامه نگاری موضوع را حل کردیم و در نامه اخیر هم نوشتیم که باید میزبان تغییر کند و ما در سرزمین اشغالی بازی نمی‌کنیم و امیدواریم میزبان تغییر کند.

تاج در مورد شرکت تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه چین گفت: تورنمنت چین منتفی است.

او در مورد اجرای قانون منع استفاده از افراد بازنشسته گفت: قانون باید به شکل کامل عملی شود و هیچکس بالاتر از قانون نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد مجمع انتخابات یهیئت فوتبال استان البرز گفت: ۱۰ ماه پیش یکبار دیگر این مجمع را برگزار کردیم و بعد از آن به من گفتند یک شبه قانونی وجود دارد که بعضی از اعضا نمی‌توانستند در مجمع حضور داشته باشند. تصمیم گرفتیم یکبار دیگر کاندیدا‌ها را ثبت نام کنیم و انتخابات را دوباره انجام دهیم. روز گذشته همه اعضای واجد شرایط را تائید کردیم و مجمع خوبی هم امروز برگزار شد. استان البرز برای کار‌هایی که پیش رو دارد باید تلاش جدی داشته باشد به خصوص در توسعه ورزش بانوان. در بخش فوتبال، فوتبال ساحلی و داوران پتانسیل خوبی در این استان وجود دارد و هیئت فوتبال استان البرز کار‌های لازم را برای توسعه این موارد انجام دهد.


بیشتر بخوانید:

اظهارات تاج در مورد حادثه تروریستی زاهدان و فوتبال

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال البرز برگزار شد

پای بازیکنان تیم ملی پس از کی روش به پک باز شد


انتهای پیام/

صحبت های تاج در مورد انتخاب سرمربی آینده تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
به همین راحتی هههههههههههههههههههههه کون گشاد و آب هندوانه
۱۵:۵۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
تاج در مورد شرکت تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه چین گفت:
تورنمنت چین منتفی است.

به همین راحتی هههههههههههههههههههههه اگه در المان یا روسیه یا حتی در ازبکستان به همین به این راحتی شانه خالی میکرد فدراسیون فوتبال الان رسانها ابروشون مببردن ولی رسانه هم مثل خیابانی فقط موقع بازیهای حساس انتقاد میکنند تا تیم حذف شود الان زبون نداراند ههههههههههههههههههههه
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
شفر ميتونه مربي تيم ملي بشه
جمال
۱۳:۵۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
خوب پس هنوز هیچ گزینه ایی نداریم همش در حد حرفه