سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲ جاعل اسناد و مهر در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری ۲ جاعل اسناد، مهر و چک پول‌های تقلبی خبر داد.

سرهنگ احمد آذرکیش  فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: در پی رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبنی بر فعالیت تیمی در زمینه جعل اسناد، توزیع چک‌های تقلبی و مهر‌های برخی ادارات دولتی و سوء استفاده از آن‌ها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد افراد این تیم با سوء استفاده از اسناد و اوراق جعلی اقدام به قاچاق سوخت و توزیع چک پول‌های تقلبی و کار‌های غیرقانونی دیگری می‌کنند.
سرهنگ آذرکیش افزود: کارآگاهان پلیس توانستند با انجام اقدامات فنی و بهره گیری از شگرد‌های خاص یکی از اعضای این تیم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.
این مقام انتظامی ابراز کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرم ارتکابی شد، اما در مواجهه با اسناد و ادله پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود.

سرهنگ آذرکیش ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعداد ۶ عدد مهر جعلی با سایز‌های متفاوت مربوط به دستگاه‌های دولتی و ۳ قطعه چک پول جعلی ۵۰۰ هزارریالی کشف شد.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات فرد دیگری نیز که اقدام به ساخت مهر‌های جعلی کرده بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌ها به جرم انتسابی خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

دستگیری ۲ جاعل اسناد و مهر در سراوان

برچسب ها: دستگیری ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.