سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاراکاس: پمپئو و عواملش ناامیدانه به دنبال بهانه‌ای برای جنگ هستند

خورخه آریزا، وزیر امور خارجه ونزوئلا تاکید کرد آمریکا با ارسال کامیون‌های کمک‌های به اصطلاح بشردوستانه به مرز کلمبیا و ونزوئلا، «ناامیدانه» به دنبال آغاز جنگ علیه کاراکاس است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، خورخه آریزا، وزیر امور خارجه ونزوئلا با انتشار پیامی در حساب توئیتری خود اعلام کرد مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با ارسال کامیون‌های کمک‌های به اصطلاح بشردوستانه به مرز کلمبیا و ونزوئلا، «ناامیدانه» به دنبال آغاز یک جنگ علیه کاراکاس است.

او در این پیام توئیتری نوشت: «وزیر پمپئو، یک متخصص سازمان سیا در اجرای عملیات پرچم دروغین، می‌تواند با کامیون‌های کمک‌های ارسالی جهان را فریب دهد و با عواملش آتش جنگ را در مرز ونزوئلا و کلمبیا روشن کند. پمپئو و عواملش ناامیدانه به دنبال بهانه‌ای برای جنگ هستند. امروز یک عملیات آن‌ها شکست خورد.»

تقریبا ۲۰۰ تن کمک غذایی و دارویی از سوی آمریکا و برزیل پشت مرز‌های کلمبیا مسدود شده است. نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در مخالفت با مداخله آمریکا در امور این کشور گفته است نمی‌گذارد این کمک‌ها وارد ونزوئلا شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.