سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان نوسازی مدارس مطرح کرد؛

استان برتر در جمع آوری مدارس خشت و گلی

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس، ضمن تقدیر از مدیرکل این اداره در استان ایلام، از جایگاه برتر این استان در جمع آوری مدارس خشت و گلی خبر داد.

 رخشانی مهر، رئیس سازمان نوسازی مدارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت :استان ایلام در جمع آوری مدارس خشت و گلی عملکرد کاملا درخشانی دارد که این اتفاق مهم از بدو ورود مدیری جوان و لایق مانند مهندس حیدری رخ داده و مدیون زحمات ایشان است.

 رخشانی مهر ضمن تقدیر از حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار ایلام، در خصوص حذف بخاری‌های غیر استاندارد در مدارس استان گفت:طی تماس تلفنی که با مهندس سلیمانی دشتکی داشتیم، مقرر شد حیدری رییس اداره نوسازی مدارس، تمام مراکز آموزشی سطح استان را بررسی و به سیستم‌های گرمایشی استاندارد تجهیز کند و مهندس حیدری به همراه همکارانش توانستند در کمترین زمان ممکن این امر را محقق کنند تا هیچ مدرسه ای، تهدید بخاری غیر استاندارد را احساس نکند.

وی ادامه داد:با نگاهی اجمالی به مدارس ساخته شده در سراسر کشور بویژه در استان ایلام که ده‌ها پروژه در حال ساخت و آماده بهره برداری وجود دارد، واضح است که اعتبارات سازمان نوسازی را به سمت ساخت مدرسه‌هایی با معماری خاص، مجهز به سالن ورزشی، استخر و سالن اجتماعات، هدایت کرده ایم.

 

انتهای پیام/با

استان ایلام در جمع آوری مدارس خشت و گلی عملکرد کاملا درخشانی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.