سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه بهاره در زاهدان برپا می‌شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از برپایی نمایشگاه بهاره برای عرضه مستقیم کالا در شهر زاهدان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد رفیع سلطانزاده گفت: با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالا‌های پر مصرف عید نوروز با همکاری اصناف و بر اساس برنامه ریزی‌های لازم، نمایشگاه بهاره از ۱۶ تا ۲۴ اسفند در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برپایی این نمایشگاه تنظیم بازار و در دسترس بودن کالا‌های اساسی و تاثیرگذار در سبد خانوار در ایام عید است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره مخصوص کالا‌های اساسی از جمله گوشت، مرغ، برنج و مانند آن و کالا‌های تاثیرگزار در سبد خانوار از جمله البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینیجات و ... است.

وی تصریح کرد: مسئولیت برگزاری این نمایشگاه با اتاق اصناف زاهدان است و درصورتی که اصناف تقاضای حضور در نمایشگاه را دارند می‌توانند به اتاق اصناف مراجعه کنند.

سلطانزاده بیان کرد: دستگاه‌های مختلف نظارتی و کیفی نیز قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه‌ی قیمت گذاری و کیفیت کالا‌های قابل عرضه نظارت می‌کنند.

 

انتهای پیام/گ

برپایی نمایشگاه بهاره در زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.