سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردان بی ادعا در مناطق محروم

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از اعزام ۶۰۰ دانشجو در قالب ۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم خبر داد.

 صلاحی مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اعزام ۳۰ گروه جهادی از دانشجویان به مناطق محروم و روستایی افزود: درمجموع ۶۰۰ نفراز دانشجویان در طول تابستان و ایام عید امسال به مناطق محروم اعزام شدند همچنین در ایام دهه فجر نیز دو گروه ویژه این ایام در مناطق محروم به مردم خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به اعزام ۱۶ گروه خواهر و ۱۴ گروه جهادی برادر به مناطق محروم استان در طول امسال گفت: بخش عمده فعالیت این گروه‌ها درعرصه‌های فرهنگی، عمرانی، فنی، بهداشت و درمان و همچنین موضوعات کارآفرینی و اشتغال بوده است.

 صلاحی با بیان اینکه گروه‌های جهادی دانشجویان امسال به اکثرمناطق استان اعزام شدند عنوان کرد: امسال بیشترین تمرکز ما درشهرستان نهبندان به دلیل محدودیت‌ها و محرومیت بیشتر این شهرستان بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به ابلاغ طرح اعتلای اردو‌های جهادی درسال ۹۷ اظهار داشت: در راستای اجرا این طرح یک شناسنامه برای مناطق محروم مانند شهرستان نهبندان توسط گروه جهادی تکمیل می‌شود که با توجه به مسئله شناسی و آسیب شناسی منطقه کار می‌شود و اجرای این طرح به مدت سه سال در منطقه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه گروه جهادی در طول سال با منطقه هدف خود در ارتباط است اظهار داشت: در راستای اجرا طرح اعتلا گروه جهادی بعد از اتمام زمان اردو جهادگران در طول سال نیز پیگیر مسائل روستا هستند و از طریق مطالبه از مسئولین با نامه نگاری سعی می‌کنند تا مشکلات مناطق محروم را مرتفع کنند.

انتهای پیام / ط ا

اعزام ۶۰۰ نفردانشجو  به مناطق محروم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.