سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

زیباسازی شهر‌ها اولویت استقبال از مسافران نوروزی در اردبیل باشد

استاندار اردبیل بر زیباسازی تمام شهر‌های استان از جمله نظافت حاشیه و داخل شهر‌ها، رنگ آمیزی و پاکسازی زباله‌ها و نخاله‌ها از اطراف شهر‌ها در آستانه عید نوروز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان افزود: مهم‌ترین اقدام برای پذیرایی از میهمانان تمیز نگهداشتن محل اسکان بوده و همه باید در این زمینه بسیج شوند.

وی با دعوت از تمام اقشار و مسئولان برای پاکسازی شهر‌ها و حاشیه شهر‌های استان در آستانه عید نوروز گفت: روز ۱۸ اسفندماه به عنوان روز پاکسازی فضا‌های عمومی، حاشیه و حتی داخل شهر‌ها تعیین می‌شود.

استاندار اردبیل تشریح کرد: باید با پاکسازی بی‌وقفه محیط زندگی مردم را برای نظافت مطالبه گر کرده و به این شیوه فرهنگ نظافت را در بین آحاد مردم و مسئولان نهادینه کنیم.

بهنام جو افزود: زیبایی فضای شهری از جمله مهم‌ترین اقدامات در راستای استقبال مناسب از مسافران است و عمل به آن وظیفه همگانی است.

وی بر لزوم تدوین دفترچه راهنمای گردشگران، آمادگی بخش‌های مختلف خدماتی از جمله سوخت، ایمنی راه، حوزه پزشکی، اماکن اقامتی و پذیرایی و سایر حوزه‌های مرتبط با مسافران تاکید کرد.

در این جلسه تمام دستگاه‌ها و نمایندگان بخش‌های خصوصی مرتبط با حوزه گردشگری برنامه‌های شاخص خود برای عید نوروز را ارائه کردند.

استاندار اردبیل همچنین در این جلسه حسن عظیم زاده، مشاور استاندار در اموربین الملل را به عنوان بازرس ویژه ستاد خدمات سفر استان معرفی کرد.

انتهای پیام/ح

لزوم تدوین دفترچه راهنمای گردشگران در اردبیل

برچسب ها: عید نوروز ، زیباسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.