سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانان البدر در لیگ برتر ماندنی شدند

تیم البدر بندرکنگ با وجود شکست مقابل ذوب آهن اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور ماندنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم البدر بندرکنگ با وجود شکست مقابل ذوب آهن اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور ماندنی شد.
بازی‌های هفته بیست و یکم و ما قبل پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان کشور در حالی برگزار شد که هم تکلیف تیم قهرمان و هم تکلیف تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول مشخص شد.
در این هفته از رقابت‌ها تیم البدر بندرکنگ که از هفته‌ها پیش خطر سقوط را احساس می‌کرد، در دیداری خانگی ۲ بر ۱ نتیجه را به تیم ذوب آهن اصفهان واگذار کرد، اما با کسب ۲۱ امتیاز و قرار گرفتن در مکان دهم جدول در لیگ برتر ماندنی شد.
البدری‌ها در حالی با قبول شکست مقابل ذوب آهن در لیگ برتر ماندنی شدند که در دیگر دیدار مهم این هفته تیم ۱۶ امتیازی و رده یازدهمی صبای قم ۳ بر ۱ مغلوب تراکتورسازی تبریز شد و به همراه تیم ۱۵ امتیازی و رده دوازدهمی ستارگان گرگان به لیگ دسته اول سقوط کرد.
اما در جدال تیم‌های بالای جدولی هم سپاهان اصفهان با برتری ۲ بر صفر مقابل نفت اهواز با کسب ۵۰ امتیاز قهرمانی زود هنگام خود را جشن گرفت و تیم فولاد خوزستان نیز با پیروزی ۲ بر ۱ مقابل مس کرمان با کسب ۴۶ امتیاز عنوان نایب قهرمانی خود را قطعی کرد.
انتهای پیام/ب

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.