سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش فروش بلیط نوروزی اتوبوس در جنوب کرمان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از آغاز پیش فروش بلیط نوروزی اتوبوس از ۱۲ اسفند ماه در جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مجتبی محمودی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان ،با بیان اینکه پیش فروش بلیط‌های مسافری از ۱۲ اسفند ماه بصورت حضوری و غیر حضوری صورت می‌گیرد، گفت: افرادی که قصد مسافرت دارند می‌توانند از طریق مراجعه به درگاه کشوری www.payaneh.ir و نیز از طریق سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به تهیه بلیط به مقاصد مورد نظر خود اقدام کنند.

مجتبی محمودی بیان کرد: همچنین مسافران می‌توانند بلیط‌های نوروزی خود را بصورت حضوری و از طریق پایانه‌های عمومی، دفاتر فروش بلیط در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان نیز تهیه کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادر ادامه با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات سفر در مرکز استان از آمادگی کامل شرکت‌هایی حمل و نقل مسافر جنوب استان برای خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی خبر داد و افزود: ۳۳ شرکت حمل و نقل مسافر استان با بیش از دستگاه وسیله نقلیه شامل ۳۱ دستگاه اتوبوس و ۴۰۰ دستگاه سواری کرایه بین شهری آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی است.

محمودی بیان کرد: طی نوروز ۹۷؛ در جنوب استان بیش از ۱۶ هزار نفر مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت:مردم و مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به شماره ۰۳۴۴۳۳۵۲۱۳۹ اطلاع دهند تا با حضور کارشناسان حوزه حمل‌ونقل به موارد و تخلفات احتمالی به موقع رسیدگی شود.

انتهای پیام/ی

خدمات دهی نوروزی حمل و نقل عمومی در جنوب کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.