سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عالیشاه: در زمین احساس کردم که تک شوت بازی می‌کنیم/ چهار امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان از دست دادیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در زمین مسابقه احساس می‌کردم که تک شوت بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی صفر بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران بیان کرد: به مردم مسجد سلیمان توهین نمی کنم اما نمی‌دانم کدام ارگان تایید می‌کند که در چنین شرایطی تیمی میزبان باشد. حیف است شهری با این همه قدمت، نه هتل داشته باشد، نه زمین تمرین و نه زمین مسابقه. مسئولان در حد توانشان تلاش کردند که میزبان خوبی باشند با این حال من در زمین مسابقه احساس می‌کردم که تک شوت بازی می‌کنیم.

او افزود: اگر تیم‌داری اینگونه است هر روستای ایران می‌تواند یک تیم داشته باشد. ما چهار امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان از دست دادیم. ۲ امتیاز امروز خیلی به دردمان می‌خورد اما روی این زمین اصلا نمی‌شد فوتبال بازی کرد و مساوی کردیم.

عالیشاه در پایان گفت: ما اهل بهانه‌جویی نیستیم و حتی با پنجره بسته هم فوتبال بازی کردیم اما واقعا تاسف می‌خورم که در چنین زمینی بازی می کنیم. به آدم برمی‌خورد که بخواهند اینگونه از ما امتیاز بگیرند و شرایط سختی داریم.

گفتنی است، پرسپولیس تهران با این تساوی ۳۸ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان اصفهان در رده دوم قرار گرفت و از سویی دیگر شاگردان مرزبان با ۱۷ امتیاز سیزدهم هستند.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس ۰ - ۰ نفت مسجد سلیمان / نود دقیقه خمیازه در دیدار محتاط ها/ مرزبان هم یقه برانکو را گرفت

ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان

پرسپولیس و تکرار چالش اهواز و مربی سابق/ بحران‌زده‌های سایپا در برابر خوشبخت‌های تبریز


انتهای پیام/

اظهارات عالیشاه پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سید حامد
۱۶:۳۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
اینقدر زمین رو بهانه نکنین اگه تو بازی هوایی تبحر داشتین میتونستین برنده باشین مهم این بود که خودتون نخواستین ببرین و با تمام وجود بازی نکردین مگه فولاد خوزستان تو این زمین برنده نشد ما تو اروپا زندگی نمی‌کنیم که این کمبود ها همیشه بوده ولی شما هیچ راه علاجی برای برد نداشتین