سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان رقابت‌های بوکس خراسان جنوبی

رقابت‌های بوکس مردان باشگاه‌های خراسان جنوبی با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

طالبی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: مسابقات قهرمانی بوکس مردان باشگاه‌های خراسان جنوبی با حضور ۱۱۰ ورزشکار از ۸ تیم از شهرستان‌های بیرجند، فردوس، سرایان، نهبندان و قاین به مدت دو روز به میزبانی سالن مروت شهرستان بیرجند با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

وی افزود: در بخش تیمی این دوره از رقابت‌ها تیم بوکس شایان به مربیگری احمد رجب پناه و محمد علی قربانی با ۶ طلا سکوی اول، تیم بوکس مبارزان به مربیگری امیر ثنایی فر با ۵ طلا و باشگاه ایران آریا به مربیگری علی علیزاده با ۳ طلا به ترتیب سکو‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس نیز گفت:مسابقات فوتسال جام فجر بانوان شهرستان طبس در دو رده سنی بزرگسالان و نونهالان که از بهمن ماه سال جاری آغاز شده بود، با معرفی تیم‌های برتر در دو رده سنی به پایان رسید.

وی افزود:در رده سنی نونهالان تیم‌های تراشکاری توفیق، شاهین نوین و نقش آفرین و در رده سنی بزرگسالان تیم فوتسال بانوان شهرداری، هیئت فوتبال دیهوک و گالری آراز به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/غ

پایان رقابت‌های فوتسال طبس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.