سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گذر امواج ناپایدار از استان اصفهان/ بارش برف و باران در مناطق مختلف استان

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت : با گذر امواج ناپایدار از استان شاهد بارش برف در مناطق غربی و جنوبی استان و بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و مرکزی استان خواهیم بود.

حجت‌الله علی عسگریان کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی طی دو روز  آینده ، اظهار کرد : در این بازه زمانی ، جوی ناپایدار بر آسمان استان حاکم است که بر این اساس در اکثر مناطق شاهد افزایش ابر و وزش باد هستیم.

وی با بیان اینکه امواج ناپایدار از بعدازظهر امروز وارد مناطق غربی و جنوبی استان می‌شود ، افزود : این سامانه ناپایدار بارش برف در این مناطق را با خود به همراه دارد و با گذر این امواج از مناطق مرکزی و شرقی استان در این مناطق بارش پراکنده و برای ارتفاعات نیز بارش خفیف برف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان ادامه داد : فعالیت این امواج دامنه‌دار و طولانی نیست و فردا شب از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد.

علی عسگریان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد و این روند افزایش دما همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به دو درجه زیر صفر می‌رسد، افزود: در این بازه‌ زمانی، بویین ومیاندشت با دمای شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/م

اصفهان بارانی می‌شود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.