سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل؛

اجرای ۲۷۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از ۲هزار و ۷۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: دو هزار و 750 برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با ایام دهه مبارک فجر در سطح استان اردبیل برگزار شده که تعداد برنامه‌های اجرا شده در این ایام بیش از برنامه‌های پیش بینی شده است و توانستیم فعالیت‌های مطلوبی در این ایام داشته باشیم.

وی برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی را از مهمترین برنامه‌ها در راستای ترویج ورزش همگانی در سطح استان دانست و افزود: در این ایام 102 همایش پیاده‌روی با خانواده در سراسر شهرهای استان در دو بخش بانوان و آقایان با شرکت بیش از 60 هزار خانم و 150 هزار آقا برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از اجرای ورزش صبحگاهی همایش کوه‌روی و کوهپیمایی، همایش دوچرخه‌سواری، جشنواره‌های ورزشی و مسابقات محلات خبر داد و تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار و 380 ورزش صبحگاهی با مشارکت 10 هزار خانم و 31 هزار آقا در این مدت در سطح استان برگزار شد.

آقاخانی بیان کرد: 94 برنامه کوه‌روی و کوهپیمایی با مشارکت 9 هزار خانم و 19 هزار آقا، 39 همایش دوچرخه‌سواری با مشارکت 19 هزار آقا، 180 جشنواره‌های ورزشی با مشارکت چهار هزار خانم و 10 هزار آقا و 22 مسابقه محلات با شرکت 440 آقا نیز در این ایام در سطح استان اجرا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 196 برنامه فرهنگی با مشارکت 15 هزار خانم و 24 هزار آقا، 32 برنامه آموزشی با مشارکت 300 خانم و 650 آقا، 84 مسابقات کارکنان با شرکت 200 خانم و هزار و 800 آقا، 630 مسابقات مختلف ورزشی با مشارکت دو هزار و 500 خانم و هفت هزار آقا در سطح استان انجام شد.

انتهای پیام/ع

ترویج ورزش همگانی در استان اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.