سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه بارشی جدید وارد سیستان و بلوچستان می شود

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: روز چهارشنبه آخر وقت موج جدید و قوی بارشی دوباره به سیستان و بلوچستان وارد می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی، سامانه بارشی جدیدی روز چهارشنبه وارد سیستان و بلوچستان خواهد شد.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: درساعات گذشته شاهد بارش‌های ناچیز و پراکنده در ارتفاعات جنوب و سواحل استان بودیم که برای فردا یکشنبه و روز دوشنبه نیز بارش‌های پراکنده را در ارتفاعات شمال‌غرب و نواحی مرکزی استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بارش‌های فردا و روز دوشنبه در سیستان و بلوچستان ناچیز تا ملایم پیش بینی می‌شود و براساس پیش بینی‌ها روز سه شنبه بارشی در استان نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: فردا در نواحی جنوبی‌تر و سواحل سیستان و بلوچستان وزش باد‌های متوسط رو داریم، اما روز دوشنبه جریانات شمالی حاکم خواهد شد که برای شمال و نوار شرقی مرز غربی استان شاهد وزش باد‌های متوسط و نسبتاً شدید از سمت شمال هستیم.

ملاشاهی با اشاره به اینکه کاهش موقتی دما برای روز دو شنبه در استان پیش بینی می‌شود عنوان کرد: روز سه‌شنبه از شدت وزش باد کاسته خواهد شد همچنین دریای عمان در روز‌های شنبه و یکشنبه نسبتاً آرام و از روز دوشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای منفی ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و زرآباد با حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهر‌های استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

انتهای پیام/ ع

بارش باران در سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.