سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی بارش خفیف و پراکنده باران

هواشناسی استان بوشهر آسمان این استان را تا پیش از ظهر فردا، کمی تا نیمه ابری همراه با بارش خفیف و پراکنده باران پیش بینی کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد که تا صبح فردا وقوع بارش خفیف و پراکنده باران در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

زهرا راستگو افزود: مه رقیق و غبار محلی نیز صبح فردا در برخی نقاط وجود خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به افزایش دما، گفت: صبح امروز کمترین دما با ۹ درجه از جم و بیشترین دما با ۱۵ درجه سانتیگراد از دیر گزارش شد.

مدیر گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه بارشی به استان از اواخر سه‌شنبه نیز خبر داد که باعث بارش باران در روز چهارشنبه می‌شود.

راستگو همچنین با اشاره به اینکه خلیج فارس امروز و فردا بیشتر آرام خواهد بود، بیان کرد: امروز باد بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ و گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت می‌وزد، اما از اواخر وقت امروز جهت جریان‌ها تغییر می‌یابد و باد با جهت شمال شرقی تا شمال غربی و سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت خواهد وزید.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و دور از سواحل شمالی استان گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مدیر گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا زمان جزر اول دریا در بندر بوشهر ساعت ۰۵:۱۶ بامداد، مد اول ساعت ۱۱:۴۷، جزر دوم ساعت ۱۷:۴۹ و مد دوم ساعت ۲۳:۴۶ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

سامانه بارشی سه‌شنبه وارد بوشهر می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.