سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ساخت مرحله نخست پروژه مسکونی ۶۰۰ واحدی

ساخت مرحله نخست پروژه مسکونی ۶۰۰ واحدی امروز در منطقه علوانیه آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسین حمید پور شهردار آبادان در آیین آغاز بکار پروژه مسکونی ۶۰۰ واحدی گفت: آبادان یکی از ۱۰ شهر اول در بافت فرسوده کشور است و همین امر نگاه ویژه دولتمردان را می‌طلبد.

وی یکی از ویژگی‌های این طرح را ساخت آن در یکی از مناطق محروم شهر دانست و افزود: هدف این است که مردم بدون مراجعه به سایر نقاط شهر همه مایحتاج و نیاز‌های خود را اینجا تامین کنند.

شهردار آبادان با ابراز امیدواری از افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در آبادان گفت: برای محرومیت زدایی در آبادان نیازمند همکاری بخش خصوصی هستم، زیرا بخش دولتی به تنهایی قادر به حل مشکلات آبادان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان هم در این مراسم گفت: متاسفانه در دوران بازسازی عدالت خدمات رسانی در آبادان انجام نشد، زیرا اگر این امر محقق می‌شد بسیار از آبادانی‌ها پس از جنگ به شهرشان بر می‌گشتند.

وی از مسئولان خواست با ایجاد امنیت و نیز همکاری با بخش خصوصی موجب افزایش سرمایه گذاری این بخش در شهر آبادان شوند.

پروژه مسکونی ۶۰۰ واحدی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع شامل ۶۰۰ واحد مسکونی، ۱۰۰ واحد تجاری، ۳ هزار متر مربع بازارچه، ۰، ۷۰ پارکینگ، ۴ هزار متر بع فضای سبز و نیز دارای مکان‌های ورزشی، درمانی، مذهبی است.

انتهای پیام/ د

ساخت پروژه مسکونی ۶۰۰ واحدی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.