سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

بیانیه «گام دوم انقلاب»، ریل‌گذاری ادامه مسیر انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: بیانیه «گام دوم انقلاب» که از سوی رهبری مطرح شد، ریل‌گذاری مسیر بعد از چهل سالگی و ورود به ۵۰ سالگی انقلاب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در نشست ائمه جمعه به بیانیه مهم رهبری به جوانان نیز اشاره کرد و گفت: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، چشم‌اندازه ۵۰ ساله شدن انقلاب را تبیین کرد و بیانات ایشان ریل‌گذاری مسیر بعد از چهل سالگی و ورود به ۵۰ سالگی انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند روی این بیانیه بروید و کار کنید و ضروری است ائمه جمعه در این کار پیش قدم شوند تا فرمایشات رهبری تحقق پیدا کند.

وی اضافه کرد: ائمه جمعه به خاطر رسالت دینی و ایمانی خود، باید معیارها، اصول و مبانی دینی را تشریح و تبیین کنند تا همه بخش‌های جامعه، به ویژه جناح‌ها از آن آگاهی یابند و خود را با معیار‌های دینی همراه و هماهنگ کنند.

امام جمعه قزوین گفت: آن چیزی که امروز جامعه به آن نیاز دارد، حقیقت دین، صداقت و انسانیت برخاسته از دین است و رسالت ما ورود به چنین عرصه‌هایی است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، مطالعه و اجرای دستورات قرآنی را ضروری عنوان کرد و افزود: ضمن مطالعه جدی و عمیق قرآن، دستورات آن را در زندگی اجرایی کنیم و ائمه جمعه باید در این مسیر پیش قدم باشند.

انتهای پیام/ک

نشست ائمه جمعه استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.