سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

فرهنگ شرکت مخابرات بر خلوص نیت، صداقت و عزت‌نفس کارکنان بنا نهاد شده است

سیدمجید صدری اظهار داشت: از تمامی همکاران گرامی و همه عزیزانی که با مخابرات در ارتباط هستند، تقاضا می‌کنم در صورت مشاهده هر اقدام ناپسندی، به طور مستقیم با این جانب در ارتباط باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری گفت: کارکنان مخابرات در طول این سال‌ها شرافتمندانه در راستای پیشرفت کشور و آرامش مردم تلاش کرده‌اند، اما در مخابرات نیز مانند هر جامعه دیگر متاسفانه بر اثر زیاده خواهی عده‌ای معدود با درخواست‌های غیر متعارف از مردم شریف گاهی این فرهنگ تضعیف می شود.

وی تصریح کرد: مثل همیشه نظرات مخاطبان که در راستای تحقق ارتباطی فراگیر از طریق اینستاگرام یا درگاه ارتباط مستقیم سایت(tci.ir/ceomsg) به من می‌رسد برایم ارزشمند است و آن را پیگیری می‌کنم، شرکت مخابرات ایران نهایت تلاش خود را برای خدمت صادقانه و‌ خالصانه به مردم و کارکنان به کار خواهد گرفت، مردم نیز این را باور کرده و به مخابرات اعتماد کرده‌اند.

سید مجید صدری افزود: خانواده بزرگ و محترم مخابرات ایران، هرگز چنین رفتارهایی را در مجموعه خود نمی‌پسندد به همین خاطر، تاکنون قاطعانه با متخلفان برخورد کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تاکید کرد: برای جلوگیری از وقوع موارد ناخوشایند، از تمامی همکاران گرامی و همه عزیزانی که با مخابرات در ارتباط هستند، تقاضا می‌کنم در صورت مشاهده هر اقدام ناپسندی که شایسته مجموعه وزین و پرسنل خدوم مخابرات ایران نباشد به طور مستقیم با این جانب در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.