سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«یقه هفت» را از قاب شبکه هفت ببینید

برنامه «یقه هفت» ازسه شنبه به تهیه کنندگی مهرداد تنها از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «یقه هفت» به همت جمعی از جوانان طراحی شده است و نام این برنامه این معنا را می‌رساند که یقه هفت فلشی است به سمت درون آدمی و خود انتقادی یکی از بزرگترین گمشده‌های نسل امروز است که ما بتوانیم از خودمان انتقاد را شروع کنیم البته انتقاد به معنی عیب جویی نیست بلکه به معنی ارائه روش درست است.

سعی شده در برنامه «یقه هفت» در مورد مسائل ارتباطی، اجتماعی، مسائل زندگی و سبک زندگی فلش را به سمت خود بگیریم و بفهمیم ما چه سهمی در ایجاد هر آسیب یا پیشرفت در زندگی داریم.

«یقه هفت» یک برنامه کاملا مردمی و تعاملی است تا همکاری مردم را جذب کند و سعی شده تا مهارت‌های لازم از طریق این برنامه برای انتقاد کردن، پذیرفتن انتقاد، ارتباط گرفتن و یادگیری مهارت‌های زندگی را آموزش دهد.

تهیه کنندگی این برنامه را مهرداد تنها عهده دار است. این برنامه به تعبیری کشکول مانند است که از قسمت‌های مختلف تشکیل شده و ساختار برنامه بسیار انعطاف پذیر است و مردم در ساخت و تولید این برنامه بسیار مشارکت دارند.

این برنامه از سه شنبه ۷ اسفند به تهیه کنندگی مهرداد تنها از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

گفتنی است، برنامه «زنگ هفت» کاری از گروه آموزش‌های عمومی است و با اجرای فوژان احمدی روز‌های زوج ساعت ۲۲ از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.