سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کشور در شیراز

رقابت‌های ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای بزرگسالان کشور در رشته‌های تیمی، مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی جام پاسداران امنیت ملی، به میزبانی شیراز آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین غرقی رییس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان فارس گفت: در این مسابقات بیش از ۳۰۰ ورزشکار از مازندران، قم، البرز، چهارمحال و بختیاری، لرستان، همدان، گلستان، خوزستان، زنجان، قزوین، مرکزی، ایلام، فارس، یزد، هرمزگان، اصفهان، سمنان، بوشهر، کردستان، کرماشاه و خراسان رضوی در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز با هم به رقابت می‌پردازند.

وی اظهار داشت: پیکار‌های زورخانه‌ای و پهلوانی بزرگسالان کشور در رشته‌های میل بازی، میل گیری سنگین، چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، سنگ، کشتی پهلوانی و تیمی همزمان در سه گود زورخانه‌ای برگزار می‌گردد و نفراتی مجوز حضور در رقابت‌های کشتی پهلوانی را خواهند داشت که در مسابقات مهارت فردی حداقل حدنصاب یک رشته را کسب نموده باشند.

مراسم افتتاحیه رسمی این مسابقات ساعت ۱۷ امروز در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها بر اساس آخرین مقررات و قوانین فنی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برگزار و به نفرات اول تا سوم مشترک حکم و مدال قهرمانی اعطاء خواهد شد.

مسابقات تیمی ورزش زورخانه‌ای، مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی قهرمانی کشور ششم اسفندماه با معرفی نفرات برتر پایان خواهد یافت.
انتهای پیام/م

شیراز، میزبان رقابت‌های زورخانه‌ای کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.