سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنفدراسیون فوتبال آسیا پول پرسپولیس را بایگانی کرد

بخشی از پاداش پرسپولیس به دلیل نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان در کنفدراسیون فوتبال آسیا است و هنوز تحویل مسئولان این باشگاه نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از نایب قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، پاداش زخوبی نصیب سرخپوشان شد، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با توجه به مشکلاتی که برای پرداخت این مبلغ داشت، خیلی دیر پاداش میلیاردی را تحویل مسئولان این باشگاه داد تا سرانجام آن‌ها پول را در اردوی قطر بین بازیکنان و کادرفنی تقسیم کنند.

البته هنوز بخشی از پاداش پرسپولیسی‌ها در گروی AFC است و کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل جرایم انضباطی و برخی موارد، ملاحظاتی اندیشیده، اما درصدی را به مسئولان تیم سرخپوش تحویل داده است. همچنین طبق قانون ۵ درصد پاداش تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان از سوی AFC صرف امور خیریه می‌شود و پاداش دریافتی پرسپولیس با کسر ۵ درصد کار‌های خیریه و جرایم انضباطی است.

پرسپولیسی‌ها پیش از این با همکاری سفارت ایران در کوالالامپور مالزی پاداش را دریافت کردند و حال با هماهنگی‌هایی که بین باشگاه پرسپولیس و سفارت ایران در مالزی انجام شد، پاداش نایب قهرمانی در آسیا به صورت روزانه به سفارت ایران داده می‌شد و آن‌ها این پول را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می‌کردند. البته مسئولان تیم سرخپوش درصدد هستند تا باقی پاداش‌ها را دریافت کنند تا وضعیت مالی این باشگاه بهبود یابد.

یکی از مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس که نخواست نامش فاش شود، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره بیان کرد: بخشی از پاداش باشگاه به دلیل جرایم انضباطی در AFC است و مشخص نیست این مبلغ چه زمانی به حساب باشگاه واریز می‌شود. به دلیل اینکه مشخص نبودن میزان جریمه، بخشی از پول در کنفدراسیون فوتبال آسیا مانده است تا پس از کسر جریمه ها، پول به حساب واریز شود و مشخص نیست این اتفاق چه اتفاقی رخ می‌دهد.

درحال حاضر وضعیت مالی باشگاه پرسولیس خوب نیست و بازیکنان به مشکلات مالی و ... اعتراض کرده اند.


بیشتر بخوانید:

وضعیت مبهم خلیل زاده برای دیدار آسیایی پرسپولیس/ شجاع تقابل با نفتی‌ها را از دست داد

آشنایی با داور دیدار پرسپولیس ایران - پاختاکور ازبکستان

پرسپولیسی‌ها پا به توپ شدند


انتهای پیام/

ماجرای پاداش پرسپولیس در AFC

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
افشین پیروانی از اون بپرسید