سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی مطرح کرد؛

عارضه‌یابی ۱۵ هزار واحد صنعتی توسط گروه‌های جهادی بسیح صنعت در سال ۹۸

شهبازی گفت: برنامه‌ریزی برای عارضه‌یابی ۱۵ هزار واحد صنعتی برای سال ۹۸ در نظر گرفته شده است که امیدواریم به احیای صنایع کوچک و متوسط کمک کند.

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر شهبازی، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی در دومین جشنواره و نمایشگاه تخصصی بسیج مهندسین صنعتی کشور با اشاره به ظرفیت واحد‌های صنعتی در کشور اظهار کرد: نزدیک به ۹۷۰ شهرک صنعتی با ظرفیت ۹۰ هزار واحد صنعتی در کشور وجود دارد که از این تعداد ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد با ظرفیت کمتر از ۲۰ درصد، ظرفیت واقعی خود فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی افزود: پنج هزار واحد صنعتی توسط گروه‌های جهادی بسیج مهندسین صنعتی مورد عارضه‌یابی قرار گرفتند و راهکاری‌هایی برای حل مشکلات عرضه کردند.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای عارضه‌یابی ۱۵ هزار واحد صنعتی برای سال ۹۸ در نظر گرفته شده است که امیدواریم به احیای صنایع کوچک و متوسط کمک کند.

شهبازی با اشاره به ساخت سلول‌های خورشیدی در کشور بیان کرد: در صورت تأمین منابع مالی از سوی سازمان مدیریت امسال ۳ هزار نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس احداث خواهد شد.

به گفته وی؛ با تلاش‌های صورت گرفته تا دو سال آینده به دانش فنی ساخت سلول‌های خورشیدی در کشور دست خواهیم یافت.

وی در ادامه از طراحی مسابقه‌ای برای ارائه راهکار‌های میان برد و کم هزینه برای حل مشکلات با کمک ۶ وزارتخانه خبر داد و افزود: اردیبهشت سال آینده ۱۰ راهکار در این بخش عرضه خواهد شد.

شهبازی در پایان گفت: پس از بررسی طرح‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره تخصصی بسیح مهندسین صنعتی ۲۸۰ طرح در نمایشگاه حضور یافتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.