سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهاردهمین جشنواره مد و لباس فجر در کرمانشاه

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانی کرمانشاه از برگزاری چهاردهمین جشنواره مد و لباس فجر در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،مظفر تیموری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانی کرمانشاه با اشاره به برگزاری این جشنواره در روز‌های ۷ تا ۹ اسفند، گفت : این جشنواره قرار است در دو بخش نمایشگاهی و رقابتی برگزار شود.

وی گفت : نمایشگاه مُد و لباس از هفتم اسفندماه در محل نگارخانه شهید آوینی کرمانشاه دایر می‌شود و علاقمندان می‌توانند در روز‌های برپایی نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا ۱۸ از این نمایشگاه بازدید کنند.

تیموری تصریح کرد: تمامی پوشاک ارائه شده دراین نمایشگاه با رعایت شئونات اسلامی تهیه شده و دوخت آن‌ها الهام گرفته از الگو‌های ایرانی و اسلامی است.

تیموری با اشاره به عرضه انواع لباس و پوشاک از جمله لباس‌های محلی، چادر، مانتو و... در این نمایشگاه، گفت: خرید در این نمایشگاه امکان پذیر است و انواع سفارش دوخت لباس نیز پذیرفته می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه بخش دیگر این جشنواره رقابتی است، گفت: تاکنون ۳۵ تیم برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده اند و ثبت نام برای افراد و گروه‌ها تا روز ششم اسفند ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه دائمی جشنواره مد و لباس واقع در تالار غدیر-معاونت هنری و سینمایی- مراجعه کنند.

وی افزود: با رقابت گروه‌ها طی مدت برپایی جشنواره از ۹ تیم برتر در بخش‌های طراحی، دوخت و نمایشگاهی در اختتامیه این جشنواره در روز ۹ اسفند تجلیل می‌شود.

تیموری هدف اصلی این جشنواره را ارتقا سطح کیفی طرح و آثار مد و لباس مبتنی بر الگو‌های بومی، محلی و ملی و نیز معرفی و ارئه طرح و اثر با انگیزه ترویج و اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی و اسلامی عنوان کرد .

 

 

انتهای پیام/د

جشنواره مد و لباس در دو بخش نمایشگاهی و رقابتی برگزار می شود

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.