سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۳۰ هزار دانشجوی اصفهانی به مناطق عملیاتی جنوب

رئیس بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: ۳۰ هزار دانشجوی اصفهانی در اسفند ماه امسال در قالب ۵ کاروان، راهی مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین کفعمی رئیس بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به آغاز ثبت‌نام اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: در سال جاری سفر اردویی راهیان نور استان اصفهان با عنوان "منطقه غیرممنوعه" از پانزدهم اسفند آغاز و تا بیست و هشتم اسفند ادامه دارد.

وی افزود: دانشجویان داوطلب به حضور در این اردوها می‌توانند از اول اسفند تا هشتم اسفند ثبت‌نام کنند و از این اردوی معنوی، بهره‌مند شوند.

رئیس بسیج دانشجویی استان اصفهان با بیان اینکه برای این اردوها هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است، گفت: نزدیک به 30 هزار دانشجوی اصفهانی در این اردوی معنوی با موضوعات فرهنگی شرکت داده می‌شوند.

وی ادامه داد: کیفیت برگزاری اردوهای راهیان نور امسال نسبت به سال گذشته بهتر شده، به طوری‌ که یک روز زمان اسکان در مناطق عملیاتی جنوب بیشتر و نیز برای اسکان، 3 منطقه در نظر گرفته شده تا دانشجویان بتوانند راحت‌تر از مناطق بازدید کنند. 

کفعمی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با این کار می‌‌توانیم گام دوم انقلاب را که مقام معظم رهبری تاکید کردند تحلیل کرده و همچنین مسائلی که به بدنه دانشجو به عنوان نسل جوان و نقش آفرین برای آینده کشور مربوط است را در کنار الگوی دفاع مقدس تبیین کنیم و سفر خوبی را برای دانشجویان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه 5 کاروان از دانشجویان اصفهانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند، اظهار داشت: 4 اعزام خواهران و یک اعزام برای برادران طبق برنامه زمان‌بندی در نظر گرفته شده است. 

 

انتهای پیام/م 

 

اعزام دانشجوی اصفهانی به مناطق عملیاتی جنوب 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
خوش به حال کسانی که رفته اند