سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین "کارگاه گرافیتی" در اهواز برگزار شد

رییس انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان گفت: اولین "کارگاه گرافیتی" در اهواز با حضور هنرمندان حرفه‌ای گرافیتی در گالری انجمن هنر‌های تجسمی برگزار شد.

محمد عدیلی پور، رییس انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اولین "کارگاه گرافیتی" در اهواز به همت انجمن هنر‌های تجسمی استان و با حضور ۱۷ نفر از هنرمندان حرفه‌ای گرافیتی عضو انجمن از اهواز، شوشتر و... در محل گالری این انجمن برگزار شد.

وی بیان داشت: در این کارگاه پیرامون پیدایش، اهداف و سیر تکاملی گرافیتی، مرور انواع سبک‌ها و تفاوت آن‌ها و بررسی تکنیک‌ها و اجرای آن‌ها بحث و گفتگو شد.

عدیلی پور تصریح کرد: مدرسان این کارگاه، ۲ هنرمند گرافیتی با سابقه حرفه‌ای ۱۰ ساله از تهران حضور داشتند.

رضا دیلمی، دبیر انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان اظهار داشت: اساتیدی که در این کارگاه تدریس کردند، تجربه هنر گرافیتی و اجرا بر روی دیوار‌هایی در شهر‌های تهران، شیراز و کشور‌های ایتالیا، آلمان و ... را داشتند.

وی بیان کرد: در این کارگاه ۶ ساعته پس از ارائه و بحث تئوریک در خصوص تاریخچه گرافیتی در ایران و جهان، به تکنیک‌های عملی و معرفی ابزار‌های اجرا پرداختند و همراه با هنرمندان عضو انجمن، نفر به نفر بر روی پنل‌های از پیش ساخته شده تمرین و اجرا کردند.

دیلمی اذعان داشت: در انتها هر ۲ استاد، ۲ کار را بر روی دیوار برای حاضران خلق کردند.

دبیر انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده قبلی، همراه با اعضای انجمن که در این کارگاه شرکت کردند، بزودی روی دیوار‌های شهر شاهد آثار جدیدی خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

برگزاری کارگاه گرافیتی در اهواز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.