سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله نوری همدانی:

دفاع از ولایت ویژگی بارز آیت الله مومن بود

آیت الله نوری همدانی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله مومن گفت:ساده زیستی و دفاع از ولایت از ویژگی‌ های بارز این عالم مجاهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،در پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی در پی ارتحال آیت الله مومن، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری  آمده است: با نهایت تاسف و تاثر خبر ارتحال فقیه عالیقدر آیت الله آقای حاج شیخ محمد مومن (ره) را دریافت کردم.

در این پیام تصریح شده است: این عالم مجاهد از شخصیت‌های اثر گذار حرکت عظیم انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بود و علاوه بر سال‌های تدریس و تربیت شاگردان فراوان در عرصه مسئولیت‌های متعدد از جمله عضویت جامعه مدرسین، خبرگان رهبری و شورای نگهبان توانست خدمات فراوانی به اسلام و انقلاب داشته باشد.

در این پیام با اشاره به اینکه ساده زیستی و صراحت لهجه و دفاع از ولایت فقیه را می‌توان از ویژگی‌های دیگر آیت الله مومن برشمرد آمده است: اینجانب در گذشت این عالم بزرگوار را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه، رهبری معظم، حوزه‌های علمیه، خانواده محترم به ویژه اخوی محترمشان تسلیت عرض کرده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/پ

صحبت های آیت الله نوری همدانی در باره آیت الله مومن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.